Portræt af Britt Thomsen fra HR-Aministration

Ingen kan sikre sig mod HR-udfordringer uden den rigtige viden og erfaring

Jeg hjælper dig med at skabe det bedste grundlag for ansættelsesforhold og personalepolitik i dit firma. Så får du mere tilfredse medarbejdere og kan lettere tiltrække de rigtige ressourcer.

Ingen kan sikre sig mod HR-udfordringer uden den rigtige viden og erfaring

Jeg hjælper dig med at skabe det bedste grundlag for ansættelsesforhold og personalepolitik i dit firma. Så får du mere tilfredse medarbejdere og kan lettere tiltrække de rigtige ressourcer.

“Clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees, they will take care of the clients.”

Richard Branson

Glade medarbejdere skaber større kundetilfredshed

Jeg skaber rammerne for bedre kundeoplevelser ved at være:

Ordentlig

– så vi finder en vej gennem udfordringerne, der overholder alle love og regler.

Omhyggelig

Jeg sætter mig grundigt ind i tingene, så du er sikker på, der ikke opstår problemer igen.

Overbliksskabende

Jeg skaber overblik og forståelse for komplekse problemstillinger og finder en løsning.

Mand og kvinde taler sammen i mens de går

Med de rette rammer er der ingen grænser

Med gode og veldefinerede personaleforhold får du mere engagerede og loyale medarbejdere, som er klar til at gå de ekstra skridt, der skal til for at skabe den virksomhed, som du altid har ønsket dig.

Kvinde i lyserød t-shirt arbejde ved computer

Ansættelseskontrakter og personaleforhold kan hurtigt ende med at skabe uforudsete udfordringer i din virksomheds hverdag.

Og der skal ikke ret mange kedelige sager til, før det giver din virksomhed et dårligt ry.

Ja, faktisk kan en enkelt sag være nok.

Sker det først, kan det nemt føre til medarbejderflugt. For ingen har lyst til at arbejde i en virksomhed med et dårligt ry.

Samtidig bliver det svært at tiltrække de rigtige profiler til din virksomhed. Det gør det svært at få den til at udvikle sig, som du gerne vil have det.

Kvinde holder foredrag

Jeg bringer orden på jeres HR- og personalemæssige udfordringer, så dit firma ikke risikerer at fremstå som en dårlig arbejdsplads, og du ikke får et ry som dårlig arbejdsgiver.


Så kan du blive kendt som en ordentlig arbejdsplads med et godt renommé.


For trives medarbejderne, har du en virksomhed, der kører som smurt, hvor branchens stærkeste profiler kappes om at blive ansat.

Det gør det nemmere at få din virksomhed til at vokse, fordi tilfredse medarbejdere skaber meget bedre oplevelser for dine kunder.

Dine ansættelses- og HR-forhold skal være i orden

Derfor sørger jeg hver eneste dag for, at jeg:

Holder mig opdateret

– om de seneste ændringer i lovgivningen, så jeg er på omgangshøjde, når du ringer.

Arbejder struktureret

Så jeg altid har overblik over dagens arbejdsopgaver, og ingen kunder skal vente på deres ting.

Holder, hvad jeg lover

Så du ved, at du altid kan regne med mig, og at jeg ikke lover mere, end jeg ved, jeg kan holde.

Jeg har hjulpet andre som dig

HR-ydelser fra
HR-Administration

Hos HR-Administration tilbyder jeg hjælp til:

Få adgang til over 20 års HR-erfaring med et enkelt opkald

Mit navn er Britt Thomsen. Det er mig, der ringer til dig.

Jeg startede med at arbejde med HR og personaleadministration i år 2000. Efter mange år med ansættelser i mange forskellige virksomheder (fra startups til store internationale virksomheder) inden for mange forskellige brancher, besluttede jeg mig for at starte for mig selv. <br><br> Det har givet mig en både bred og dyb viden inden for:<br> • Ansættelsesret<br> • Overenskomster<br> • Personalesager<br> • Personaledatahåndtering<br> • Optimering af processer og procedurer <br><br> Det er de praktiske, administrative HR-discipliner, som kræver erfaring, indsigt og overblik. <br><br> Derfor har jeg valgt at kalde mit firma for <span style="color:#EC7063">HR-Administration.</span>

Portræt af Britt Thomsen fra HR-Administration

Få skabt rammerne

Har du først rammerne på plads for de grundlæggende HR-discipliner, får du et bedre grundlag for at udvikle både medarbejderne og din virksomhed – med mindre risiko for, at det giver uforudsete udfordringer med dem, som skaber kundetilfredsheden i din forretning.

Kvinde i rød skjorte holder foredrag

…eller få slukket<br>en ildebrand

Jeg kan også hjælpe dig med ansættelseskontrakter, ansættelsesforhold eller akut opståede personalemæssige udfordringer. <br><br> Bare book tid til gratis sparring. <br><br> Så ringer jeg dig op, og giver op til en halv times gratis råd og vejledning. Så kan du få en bedre idé om, hvordan jeg arbejder i praksis, samt hvad du helt konkret kan bruge min ekspertise til – samt en pris på, hvad det vil koste dig at få mig til at tage opgaven.

Kvinde snakker med kollega
Portræt af Britt Thomsen fra HR-Administration
Jeg startede med at arbejde med HR og personaleadministration i år 2000. Efter mange år med ansættelser i mange forskellige virksomheder (fra startups til store internationale virksomheder) inden for mange forskellige brancher, besluttede jeg mig for at starte for mig selv.Det har givet mig en både bred og dyb viden inden for:• Ansættelsesret • Overenskomster • Personalesager • Personaledatahåndtering • Optimering af processer og procedurerDet er de praktiske, administrative HR-discipliner, som kræver erfaring, indsigt og overblik.Derfor har jeg valgt at kalde mit firma for HR-Administration.
Kvinde i rød skjorte holder foredrag

Få skabt rammerne

Jeg bringer orden på jeres HR- og personalemæssige udfordringer, så dit firma ikke risikerer at fremstå som en dårlig arbejdsplads, og du ikke får et ry som dårlig arbejdsgiver.

Så kan du blive kendt som en ordentlig arbejdsplads med et godt renommé.

For trives medarbejderne, har du en virksomhed, der kører som smurt, hvor branchens stærkeste profiler kappes om at blive ansat.

Det gør det nemmere at få din virksomhed til at vokse, fordi tilfredse medarbejdere skaber meget bedre oplevelser for dine kunder.

Kvinde snakker med kollega

…eller få slukket en ildebrand

Jeg kan også hjælpe dig med ansættelseskontrakter, ansættelsesforhold eller akut opståede personalemæssige udfordringer.

Bare book tid til gratis sparring.

Så ringer jeg dig op, og giver op til en halv times gratis råd og vejledning. Så kan du få en bedre idé om, hvordan jeg arbejder i praksis, samt hvad du helt konkret kan bruge min ekspertise til – samt en pris på, hvad det vil koste dig at få mig til at tage opgaven.

Portræt af Britt Thomsen fra HR-Administration

For at holde hjernen vågen og skarp foretrækker jeg min kaffe stærk. Helst espresso med masser af varm mælk. Eller en latte med dobbeltshot espresso.

Da erfaring gik af mode – del 3 af 3

Noget kunne tyde på, at rekrutteringsfirmaer og headhuntere er under pres fra deres kunder. Arbejdsgiverne ønsker yngre profiler. Arbejdsgiverne ønsker ikke at ansætte modne medarbejdere med mange år på arbejdsmarkedet.

Læs mere
ældre mand arbejder hårdt

Da erfaring gik af mode – del 2 af 3

Jeg er ingenlunde ekspert på emnet og kan heller ikke påstå, at jeg har noget som helst bevis på, at det forholder sig sådan. Jeg finder det blot interessant, at så mange af os faktisk vælger den vej og gør det med stor succes. For tilsyneladende er vores viden altså efterspurgt. Så hvad er vi ude i her?

Læs mere
portræt af ældre dame

Da erfaring gik af mode – del 1 af 3

Jeg blev for gammel i en alder af 45 år. Måske fordi min kommende chef troede, at jeg var færdig med at lære? Måske fordi min kommende chef mente, at jeg var overkvalificeret? Måske pga. en rygmarvsrefleks hos dem, der ansætter? Eller måske bare fordi mit hår er gråt?

Læs mere
Ung mand er blevet fyret

Vi taler for lidt om opsigelser

Jeg er blevet fyret tre gange i løbet af mit arbejdsliv. Min mand er blevet fyret to gange. Mine to bedste veninder er blevet fyret hhv. tre og fire gange. Den ene venindes mand er blevet fyret fem gange.

Læs mere
Grønt æble og orange appelsin

Kender du den lille forskel?

Ved du, at der er en hårfin balance mellem, hvornår der er tale om en selvstændig konsulent/freelancer og en medarbejder – og at det faktisk ikke er dig selv, der bestemmer, hvorvidt der er tale om det ene eller det andet?

Læs mere

Blog